уторак, 31. март 2015.

Modni kriticar poznatih licnosti!

Hej!
Znam da su mnogi pisali na ovu temu ali sam ipak htela da pokusam :D Prokometarisacu svaki Outfit i na karaju ga oceniti :D  Pa da pocnemo da ocenujemo !


Zendaya ima poseban stil koji je meni potpuno simpatican! Sve ovo jako podseca na prolece !

OCENA:10
Beyonce je  uvek savrsena ali ja sam veliki protivnik haljinama na kojima se sve vidi (intivni delovi tela) tako da mi se ova kombinacija i nesvidja nesto!
OCENA:5+ 
Iggi - na kombinacija mi i nije nesto , malo je prevse zuto za moj ukus :) 
OCENA:1
Jennette ima stavarno cool ukus ali je ovo previse...neznam nesto mi je tu suvisno...
OCENA:9
Nicki me je ovog puta stvarno iznenadila (tesko je naci sliku na kojoj nije gola xD) ovo je stvarno jako slatka haljina i jako jako mi se svidja!
OCENA:10+
Laurina kombinacija mi se svidja,nije preterano a nije ni malo :D
OCENA:10
Shakira je stvarno preslatka u ovoj haljini!Definitivno je ovo moj faforit!
OCENA:100000 xD (10)
Selenina haljina mi se uopste nedopada!Njena haljina izgleda kao da je neko uzeo tkaninu i omotao oko nje!
OCENA:0
OOO Riri ovo je malo previse detinjasto i malo previse u baby stilu xD 
OCENA:2 
Nadam se da vam se svideo ovaj post!
OBAVEZNO KOMENTARISATI JER MI JE VASE MISLJENJE JAKO VAZNO!







7 коментара:

  1. Za sve ove kombinacije imamo isto misljenje hahah XD :D

    http://arianefashionandbeauty.blogspot.co.at/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post.
    Slažem se za ove kombinacije.
    Poslednja je bebasta.

    flyovanje.blogspot.com

    Prati me na blogu i ja cu tebe.

    ОдговориИзбриши
  3. Super post, meni se najviše sviđa Shakira, ona mi je prelijepa i lijepo se obukla :) ako želiš posjeti moj blog i učlani se http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Meni je najlepse obučena Shakira,preslatka je.

    flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши