петак, 3. јул 2015.

Aabout me *Q*

Hey!
Odlucila sam da krenem ispocetka sa blogovanjem.U danasnjem postu pisacu o stvarima koje volim! Hajde da pocnemo !

1. Zovem se Bojana Dragicevic.Rodjena sam 7.16.2004,za cetrnaest dana mi je rodjendan *Q* Zivim u Novom Sadu.

2.Moja BFF je Isidora Ristic. Pocele smo se druziti pocetkom 2014 godine.Ona mi je najveca podrska u svemu.

3.Imam kucnog ljubimca, hrcka zove se Mimi :)

4.Moja najveca mana je sto sam previse iskrena prema drugim osobama.

5.Arianator sam ! Smatram da je Ari najlepsa i da najbolje peva :)

6.Volim da slusam rep muziku.Najvise slusam R&B,pop i rep.Muzika pokrece svet <3

7.Omiljene boje su mi plava,tirkizna,akva plava i pink :)

8.Sanjam da zivim u L.A *Q*

9.Moj talenat je crtanje.Kad porastem bicu dizajner xD  A neki kazu da imam talenat za pisanje .

10.Smatram za sebe da sam dvolicna.Veoma sam pozitivna osoba volim da se smejem i da se salim.Prilicno sam odrasla za moje godine po pitanju psovanja. Ali sam ovako detinjasta.Neko me se plasi posto znam da pretucem po potrebi xD Neko misli da sam dosadna. Tako da ni sama neznam ko sam ja xD

11.Treniram Show Dence.

12.Uzrecice su mi Brate i J*** T* .

13.Volim da pisem sastave.


To je to za ovaj post od sad cu pisati kad got stignem.

1 коментар: