понедељак, 6. април 2015.

Pink punch - Baby Lips recenzija !

Hey!
Izvinite sto prosle nedelje nisam pisala redevno postove,imala sam stvrno jako malo slobodnog vremena.Nisam sigurna da cu od sada moci da pisem redovno :(
Hajde da pocnemo sa renzeijom Pink puncha !
Neznam zasto se svima on najbolji? Meni iskreno i nije nesto!Njegov miris je ocaravajuc ali sjaj mi i nije nesto.Previse je nekako sljokicast nije sjaj kao sjaj xD Ostavlja trag ali je boja  presvetla.
Okej,nadam se da sam vam pomogla bar malo xD Nezaboravite da se uclanite u moj blog i da kom kometarisete ovaj post :D

~Bocko :D

3 коментара:

  1. Odlican post,nisam probala ovaj rozi baby lips ali imam zuti bezbojni,odusevljena sam najbolje hidrira!
    Poset moj blog,uclani se,ja sam se uclanila kod tebe :D
    http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши