петак, 17. април 2015.

Recenzija B.U Candy Love

Hey!
Danas pisem jednu recenziju i ako sam vec dugo razmisljala da napisem post na temu My Favorite Movies and Cartoons (I ako mi svi govore da sam malo velika za crtace ja ih obozavam) :D Posto sam oko osmog marta dobila ovaj dezadorans odlucila sam se za ovaj post :D Pa da pocnemo !

Ima mirs (bar po meni) na nesto slatko slicno karameli,njegov miris i nije nesto pa je idealan za skolu i za skoro svaki dan je.Jedino mi se nesvidja sto jako brzo ispari sa tela.Cena mu je pristupacna i vrlo povoljna.Jos jedan proizvod koji mi se jako svidja je B.U Candy Love kupka stvaro je super ,i posle ispiranja njen miris ostaje i to duze vreme.Razmisljam da kupim i B.U Secret, svi pricaju kako je super!



To je bilo to za ovaj post i ako je jako kratak nadam se da vam se svideo.Nezaboravite da komentarisete jer mi je vase misljenje vazno!!

Нема коментара:

Постави коментар